26 września 2015

ETYKIETY W STYLU EKOLOGICZNYM NA PRZETWORY DO POBRANIA

ETYKIETY na przetwory z roku 2017 pojawią się 27 października w osobnym poście! Zapraszam:)

W dzisiejszym poście zamiast przepisu znajdziecie kolejne wysokiej jakości etykiety do druku na przetwory, tym razem ze śliwek, mirabelek i dyni. Są one do ściągnięcia z mojego DROPBOX'a  (nie musicie tam specjalnie zakładać konta w tym celu). Pod tym linkiem znajdziecie etykiety do druku na przetwory z malin i czarnej porzeczki w stylu ekologicznym, które zaprojektowałam latem.

Wszystkie etykiety wykonałam  w programie Adobe Illustrator. Są to pliki wysokiej rozdzielczości zapisane w formacie pdf do druku zarówno w domu jak i  profesjonalnej drukarni. Jeśli chodzi o papier polecam jakiś ekologiczny, ja użyłam papier do pakowania, jasnego koloru, który docięłam do wielkości formatu A4. Etykiety drukowałam na zwykłej domowej drukarce. Wycinamy je nożyczkami wzdłuż linii przerywanych lub ciągłej zewnętrznej w zależności od projektu. Przyklejamy je klejem do papieru i szkła. Etykiety przeznaczone są na słoiczki o pojemności 0,3 l oraz 0,2 l. Możecie również wykorzystać tylko etykietę na wieczko. Na niej jest miejsce na własny wpis. Praktycznie można ja wykorzystać do wszystkiego. Oczywiście słoiczek można okleić etykietą oraz przykryć zakrętkę etykietą na wieczko i przewiązać sznurkiem do pakowania. Kto jak woli. Całość zaprojektowałam w stylu eko dlatego najlepszy będzie papier do pakowania eko oraz zwykły sznurek.  Warto własne przetwory pięknie zapakować. Będą fajną oryginalną i modną ozdobą w waszej kuchni,  ale także świetnym prezentem. Zapraszam Was do zabawy:))




POBIERZ


POBIERZ


POBIERZ


POBIERZ


POBIERZ


POBIERZ


POBIERZ

P.S. Etykiety są do darmowego pobrania i użytku domowego. Jakiekolwiek inne rozpowszechnianie ich, narusza moje prawa autorskie i jest prawnie zabronione.

Przykład wykorzystania moich etykiet z logo bloga. Papier do pakowania i sznurek ekologiczny

5 komentarzy:

Lena pisze...

Bardzo fajne etykiety;)

Candy Pandas pisze...

Ale fajnie byłoby mieć całą spiżarkę w takich ładnych etykietach :D

gin pisze...

Świetnie wyglądają :)

Anonimowy pisze...

Etykiety cudowne ! Skąd był papier ? Cudownie się z nimi komponuje :)

Drink Eat Live pisze...

Jest t zwykły papier do pakowania, który pocięłam na arkusze formatu A4 a następnie wyprostowałam:))