27 października 2017

ETYKIETY W STYLU EKOLOGICZNYM NA PRZETWORY DO POBRANIA I DRUKU

Ten wpis dedykuję dla tych, którzy uwielbiają DIY,  robili swoje własne przetwory latem i jesienią, zależy im na efektownym wyglądzie słoiczków w których mieszczą się skarby minionych miesięcy. W prezencie ode mnie oryginalne etykiety DIY w stylu ekologicznym zaprojektowane przeze mnie. Znajdziecie u mnie etykiety na dżem z czarnej porzeczki, dżem winogronowy z porto, opieńki marynowane, nalewkę z pigwowca, syrop z pigwy, syrop z pigwowca.

Do  wykonania etykiet potrzebujecie papier ozdobny (karton) w kolorze eko A4, dratwę lub sznurek eko, kawałek płótna lnianego, dziurkacz, drukarkę, nożyczki. Ja oferuję wam pliki pdf z etykietami wysokiej rozdzielczości, które nadają się również do profesjonalnego druku. Wystarczy wysłać do mnie wiadomość poprzez formularz kontaktowy bloggera o treści, które etykiety wybieracie. Etykiety chronione są prawami autorskim, przeznaczone tylko i wyłącznie do domowego użytku. Jakiekolwiek inne rozpowszechnianie, odsprzedawanie jest zabronione!


Jeśli etykiety  spodobają się WAM i z nich skorzystacie, to nie zapomnijcie podzielić się zdjęciami na FB, tagujcie, lajkujcie i udostępniajcie post:))
PAMIĘTAJCIE,  że pliki do druku wysyłam mailowo:))

Tak wygląda plik drukarski formatu A4 z etykietami na dżem z czarnej porzeczki i winogronowy:)





Brak komentarzy: